Vikaa suuontelossakin!


Monen päivän häpeä alkaa olla ohi, vihdoin.
Ryhtyi jo puuduttamaan sellainen jatkuva alakulo. 

Nyt olen päässyt taas askeleen eteenpäin ja hiukan syvemmälle Me Naisten ulkonäköjuttujen kanssa. Olen nimittäin alkanut kiinnittää huomiota suuontelooni ja erityisesti hampaisiin. Kuika ne ovatkaan keltaiset ja mutkalla. Hyi kamala.
Onneksi minulla on aikanaan Matsmartilta ostettua hampaanvalkaisukynää. Aion kokeilla sitä lähipäivinä.
Täytyy virittää kamera paikalleen, jotta saan mehukasta videokuvaa prosessista. Nimittäin hampaisiin ei saa koskea minuuttiin töhnän levityksen jälkeen joten huulet on pidettävä irveessä sen aikaa. Saa nähdä miten se onnistu yhdellä kädellä.
Veikkaan, että siitä voi tulla hauskaa.

Vielä en ole saanut itselleni tehtyä kauneusnurkkausta työhuoneelle. Täällä onnistuisi paremmin kuvaaminen ja käherrys koska tilaa on enemmän. Tosin myös viimeaikoina olen kärsinyt kroonisesta ajanpuutteesta, joten en ole ehtinyt käherrellä karvoitustani niin paljoa kuin olisin halunnut.

Mutta summa summarum, nyt olen löytänyt kauheat hampaani, joiden olemassaoloa en ole aiemmin ajatellut. Ne ovat nimittäin varsin hyvät ja toimivat hampaat. Niissä ei ole koskaan ollut reikiä eikä muutakaan vikaa. Ne nyt vaan ei ehkä ihan ole nätit mutta ne on mun hampaat. Kohta ne raukat joutuu kaikenmoiseen rääkkiin ja pelkään, että ne suuttuu ja ryhtyy reikiintymään.


Ps. Tänään ilmestyi uusi lehti!!!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Naiseus ja Hedelmät

Alushousuinstallaatio