Ananas ja kookos vai smoothie?


Miesten ja naisten välisestä ystävyydestä. Ja mikä ihme tuo ananas ja kookos asiakin on? Aivan älytöntä! 

Me Naisisa oli juttu myös ystävyksistä, jotka myös työskentelevät yhdessä ja joutuvat usein selittämään etteivät ole pariskunta.
Minulla on aivan samanlaisia tilanteita. Parhaat ystäväni ovat miehiä ja he ovat juuri ne, kenen kanssa olen useimmiten ihmisten ilmoilla. Olen lähes aina miesseurassa. On minulla naisiakin ystävinä. Enkä ole heidänkään kanssaan parisuhteessa.

Ei sille ole mitään syytä. Olen aina kokenut helpoutta miesten kanssa ja tottunut olemaan miesseurassa. Johtuneeko siitä, että hengasin lapsena veljeni ja hänen kvereidensa kanssa vai siitä, että minulla on roisi huumori, olen enemmän miehen kokoinen ja varmaan haisenkin mieheltä.
Oli mikä oli, minusta on outoa, että edelleen pitää selittää ystävyyttään vastakkaisen sukupuolen kanssa. On joskus jännittävää kuulla juorukelloilta, kenenk anssa milloinkin seurustelen ja kenen selän takana. Se kertoo enemmän juorukelloista kuin minusta, toisin hehän eivät sitä ymmärrä.

Itse asiassa on tosi outoa, että pitää selittää kellekään yhtään mitään.
`Minusta on kivaa, että minulla on ihania ystäviä. Väliäkö sillä on, mitä niiden haarojenvälistä löytyy. En ole koskaan ajatellut asiaa sen kummemmin enkä kyllä halua ajatellakaan.

Ystävät on ihania. Olisin iloinen jos heitä näkisi vähän useammin.

Ja on ihan partasta, että Me Naisissa otetaan tämä asia esille! Ei nimittäin oikeasti ole väliä ystävän sukupuolella! Ystävä on jotain ihan muuta kuin sukupuolellinen määritelmä!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Naiseus ja Hedelmät

Alushousuinstallaatio