Intuitiivinen palkitseminen musiikilla


Me Naisissa oli juttu intuitiivisesta syömisestä, joka tuntuu olevan nyt trendikästä. Intuitiivisuus kaikessa on nyt trendikästä. Inhoan sanaa intuitiivinen. Yök. Ja koska inhoan tätä sanaa niin kovasti, annoin itselleni luvan palkita itseni intuitiivisesti kuuntelemalla Suistamon Sähköä kokonaiset kaksi tuntia.
Minä olen iloinen. Tämä musiikki tekee minussa jotakin ihanaa! Suosittelen!

Intuitiivinen kuvavalinta arkipäivästä
No mutta se syöminen.
En ihan pienestä artikkelista saanut kiinni, mitä se pitää sisällään ja tämäkin viikko on mennyt kuin siivillä, joten en ole ehtinyt tutkailla asiaa paremmin.
Olen siis koittanut syödä intuitiivisesti ja itse asiassa minun kohdallani se on tarkoittanut sitä, että koitan kuunnella nälkääni.

intuitiivinen kuvateksti intuitiiviseen kuvaan.. Onkohan siinä mitään järkeä, että ruokapostaukseen tuli alushousuja.. No onhan niitä syötäviä alushousuja.. onkohan tämä mnyt sitä intuitiota? 
En ole koittanut rajoittaa itseäni enkä säännelllä hiilareita, kaloreita tai mitään. Oikeastaan olen syönyt vain kun on nälkä ja tällä viikolla kaapissa ei ole ollut mitään järkevää, joten vatsa on turvonnut ja kipeä. Olen syönyt sipulia, nuudeleita ja lisäainekeittoa (kuppikeitto) koska ei ole ollut muuta. Itsen kuuntelu on onnistunut siis vain sen verran, että kuuntelen nälkää. Loppuviikon koetan kuunnella, mitä haluaisin syödä. Toivon, että tämä intuitiivinen käyttäytymine johtaisi vatsan intuitiiviseen eloon ja onnen, jotta se ei kipuilisi.

Jos nyt kuuntelisin intuitiivista tarvettani jollekin niin.. Eipä muuten ollut helppo tehtävä. Olen ehkä niin onnellinen tästä Suistamon sähköstä, että en tarvitse juuri nyt mitään.

Tässä aivan ihana biisi kaikkien muiden ihanian biisien lisäksi :https://www.youtube.com/watch?v=BeMlU9i8w64





nii ja terkkuja vaan Suistamon Sähkölle, ootte ihania <3<3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Naiseus ja Hedelmät

Alushousuinstallaatio

ääniä vuoden takaa osa 2.