seksuaalielämänkerta ja sen semmoista


seksuaalisuuden tarkkailua oikein apuvälineiden kanssa.. 

Muutamia juttuja on jäänyt aiemmista Me Naiset lehdistä rästiin. Nyt ehdin vihdoin tehdä itselleni seksuaalielämänkerran. Siinä numerossa kannustettiin muutenkin naisia puhumaan seksuaalisuudesta paljon enemmän ja avoimemmin.



Olin joskus nuorena ehkä liiankin avoin seksuaalisuudestani, en kokenut mitään estoja puhua aiheesta ja seksi – tai siihen liittyvät asiat, oli aina parasta huumoria. Nykyisin minusta on tullut hirveän pidättäytynyt, niin toiminnassa kuin puheessakin. En pysty ymmärtämään yhden illan seikkailijoita, en mitenkään heitä tuomitse, en vaan kykenisi itse edes pitämään kädestä tuntematonta henkilöä ensimmäisenä iltana oli kyse sitten romantiikasta tai ei.
aika mainstream herutuskuva vuodentakaisista kuvauksista. 

Olen aina naureskellut itselleni, että mulla on hirveä kynnys lähentyä fyysisesti mutta jos kysytään, että lähenkö kahdeksi viikoksi kiertämään lähieurooppaa asuntoautolla niin lähen totta kai heti.
Että onko siinä sitten mitään järkeä, no ei. Niinpä.

Seksuaalisuus on tosi jännä juttu. Mun yksi tuttuni sanoi kerran jollain jatkoilla, että hän on aina unelmoinut mun eeppisistä rinnoista. En silloin ajatellut asiaa sen kummemmin mutta jälkeenpäin olen miettinyt sitä usein. Että en ole vuosiin ajatellut, että huomaako joku, että mulla on rinnat.. Jotenkin olen ajatellut, että olen lakannut olemasta nainen samalla kun olen lihonnut. Että musta on tullut sellainen kaikkien ihana äiti, joka pelastaa aina kun on pahamieli.

tässä on minusta aika eeppiset tissit
Ylipäänsä ulkonäön kommentointi saa mut jotenkin hirveän vaivaantuneeksi eikä tämäkään kommentti ollut kauhean ilahduttava. No mutta se siitä jaarittelusta. Että tämmöinenkin seksuaalielämänkerta on tullut tehtyä ja sitä nyt mietin tässä sivussa ja yritän kehittää tällekin kirjoitukselle jatkoa aiheesta. Ja sitten jos joskus ryhdyn hehkuttamaan jotain Me Naiset rakkautta ja ihanaa perhettä ja omakotitaloani niin lupaan pukeutua viikon ajaksi vaikka Boratiksi ja tehdä siitä kauniin tanssivideon.



Ja tässä hieno videoasia aiheesta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Naiseus ja Hedelmät

Alushousuinstallaatio