nettituttuja..

Oon vaihtelevasti jutellut yhden Espanjalaisen miehen kanssa vuoden verran
 Hän esittäytyi taidemaalarina mutta veikkaan että hän on jotain ihan muuta. No, mua ei ole haitannut vastata hänen juttuihinsa tai puhua väreistä. Enemmän oon aatellut että on kohteliaampaa vastailla kun jättää vadtaamatta varsinkin, kun puhe on ollut taiteesta.

Tänään kävin instagramissa ja hän oli laittanut tällaisia viestejä mun taiteilijasivuille 
Ja tällaisia Myski-impi sivulle

 oon vähän hämmentynyt. 

Ajattelin jakaa tämänkin ilon teillekin koska näistä tulee aina paska fiilis.
En ymmärrä miksi kukaan kokee , että toinen ihminen on vain häntä varten olemassa. 

Tuntuu vielä kurjemmalta, kun olen kuunnellut hänen valituksiaan ja kurjaa elämäntilannetta ja kaikkea mahdollista ja sitten tulee tämmösiä. 
Onko kohteliaita normaaleja ihmisiä enää olemassa? 

Enkä ymmärrä mihin näillä pyritään. Mitä ihminen kuvittelee saavansa tällasella? 

Ei enää nettituttuja minulle, kiitos. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Naiseus ja Hedelmät

Alushousuinstallaatio