Tinder x 2

 

Tinder x 2


Olen ollut tinderissä nyt viikon, kaksi. Tämä on toinen Tinder-jakso Me Naiset kokeilun aikana. Aiempi oli keväällä ennenkoronaa ja silloin keskityin enemmän juttelemaan ihmisten kanssa ja hain sitä, mitä miehet naiselta haluavat. En ollut omalla ammatillani tai sellaisilla kuvilla, jotka oikeasti näyttävät minulta. Tein sellaisen profiilin, minkä oletin olevan naisen ihannekuva.

Niin se olikin. Keskusteluja tuli hirveä määrä ja juttujen aiheet pysyivät mies-nais asetelmassa. Puhuttiin treenaamisesta, ulkonäöstä ja sellaisesta turhanpäiväisestä. Miehet tuntuivat olevan kiinnostuneita sellaisesta pinnallisesta läpätyksestä.


Nyt tein profiilin, jossa olen ihan oma itseni. Kuvissa on sekä Me Naiset ajan kuvia, että oman tyylini kuvia. Teksti on minua, ei sitä, mitä joku toivoisi.


Päätin lähteä tähän tinderkokeiluun ihan tosissani ja ihan omana itsenäni. Jutella niitä asioita, mitä itse koen mielekkääksi.

Joitakin keskusteluja on synytnyt. Muutamat ovat tyssänneet kyllä heti alkuunsa. Pääosin olen tavannut introvertteja nörttityyppisiä miehiä. Olen itsekin introvertihko, ambivertti olisi ehkä parempi määritelmä.

En syty seikkailijoista tai sliipatuista tyypeistä, minusta älykkyys on kiehtovaa ja asioiden sanallistaminen. Puhuminen.


Olin yksillä treffeillä. Ne eivät olleet järin miellyttävät. Istuimme puolisen tuntia kahvilla ja jouduin lähtemään. En pystynyt jäämään tilanteeseen, jossa yritän kannatella keskustelua.

Mies olisi ollut kiinnostuneempi minusta kuin minä hänestä.


Luulen, että minulla on jokin sitoutumiskammontyylinen tila. Kun lähden treffeille, en ehkä anna toiselle edes mahdollisuutta. Kun ihastun, ihastun palavasti mutta sellaiseen mieheen, joka on täysin saavuttamaton. Se on kai turvallista, kun tietää ettei mikään johda mihinkään.

Ihastuminen kuitenkin antaa toivoa ja energiaa, sitä alkaa tuntea uudenlaisia tunteita ja tuntemuksia.


Katsotaan, mitä tämäkin tuo tullessaan ja miten oma käsitykseni nykypäivän treffikulttuurista ja deittailusta muuttuu vai muuttuuko ja miten pääsen siihen itse sisälle?


Suurin vaikeus on ollut se oletus, että ensin mennään sänkyyn ja vasta sitten tutustutaan. Minusta se menee toisin päin.

Intiimiys ja läheisyys vaatii mielestäni niin paljon luottamusta, ettei sitä voi vain suorittaa tuntemattoman kanssa.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Naiseus ja Hedelmät

Alushousuinstallaatio

ei vielä kyläilyä, eihän?